17.01.2017 г.

2016 FAVORITES

Здравейте сладури,както се казва по-късно отколкото никога.С този увод ви въвеждам към отдавна плануваната публикация за най-любимите ми продукти за 2016-та година.Отдавна бях подканена от една сладуранка,която води един от най-добрите и изчерпателни блогове в България заедно със сестра си,и не са мързели като мен,а пишат по много и за всички. Прилагам линк към блога,за да се уверите лично в неговите качества! Блога на двете мацки

Принципно май за първи път ще пиша такава публикация,защото аз съм много непостоянна в употребата на едни и също продукти цяяяяла година и не ми харесва,тъй като ми писва.Явно с остаряването,обаче,реших да променя тази непостоянност и да вкарам малко ред и разум. :D 
И така за първа година имам продукти,които са ми протъркали дамската чанта и четките за грим от употреба. :D  Алилуя,доживяхме.
Държа да отбележа че обожавам всичките,и в някои графи са повече от един продукт,но все пак въпроса е че не са двеста като преди.


                                                               Това са всички продукти.Ще ги разделям по категория,като всяка категория ще е отбелязана отделно.Също така тук ще има три продукта за коса,както и един за тяло,които се превърнаха в откритията на годината,пък макар и последните няколко месеца.



БАЗА ЗА СЕНКИ

 Too Faced Shadow Insurance  - 24 + Hour - Базата за сенки,в която се кълна е базата за сенки на един от любимите ми брандове - Too Faced....Базата е променена като консистенция от последната,която употребявах и съм доволна от този факт.Тази е доста по силиконова на усещане,по приятна и няма толкоз цвят,нещо което аз лично не харесвам в базите.Определено ми задържа сенките непокътнати и засилва ефекта на моите така любими глитъри.




ЕДИНИЧНИ СЕНКИ ЗА ОЧИ




Llums Cosmetics - One to one eye shadow -  Да ви кажа честно Не харесвам единични сенчици.Не са ми особено симпатични поради факта че не ми се мъкнат 30 различни цвята насам-натам в различни опаковки,вместо да са си приятно складирани в цяла палитра.И преди да сте ми предложили З-палитрите и тем подобни не ми харесва тази идея,също така.Ако имаш стотици единични сенки сигурно е удобно,но не и в моя случай.
Та,тези сенки се превърнаха в мое огромно откритие и страшно,страшно ги харесвам.Супер кадифени са,пигментирани и добре се работи с тях на клепача.Те са на марката на Лили -Лумс,на чието официално представяне бях поканена заедно с други колежки блогърки и влогърки,и въобще доста хора.Искам да ви кажа че продуктите им са страхотни,поне тези,които аз съм пробвала и то на супер цени.Ако искате ревю на марката споделете в коментарите,ще се отзова с удоволствие.



ОЧНА ЛИНИЯ


Dermacol Precise Black Eyeliner  - Аз съм почитател на очните линии тип флумастер,супер удобни са и прецизни.Тази е чудесен продукт.Черна,удобна за нанасяне и издръжлива.Какво повече да иска човек ? :)


СПИРАЛА



Golden Rose Sexy Black Mascara - Значи,харесвам си бетър ден секс на ту фейст,но тази просто е заела номер 1 място в моето сърце за вечни времена.Супер черна,с чудесна четка,която разделя и разпределя косъмчетата много добре,без да наслоява твърде много и да оставя топчета по миглите и без да се рониии.Да не говорим за сладката опаковка.Аз съм същински спираломаниак и имам около 30 спирали,и скъпи,и евтини,еми вярвайте ми като тази няма друга.


ИЗКУСТВЕНИ МИГЛИ И ЛЕПИЛО




AURA - Тук няма да ви изписвам имена,защото няма смисъл.Марката Аура може да намерите в Лили и има две лепила за мигли - черно и бяло,аз ползвам черното,а самите изкуствени мигли са различни номера и видове.Въпреки това ги харесвам,защото миглите са естествени и изглеждат чудесно съчетани с вашите,а лепилото е черно и много удобно за употреба.Да не говорим че получавате прекрасно качество за малко пари.



ПАЛИТРА СЕНКИ ЗА ОЧИ




Too Faced - Sweet Peach Palette -Smells like peaches <3 -  Ей,богу...За тази палитра се изписаха какви ли не простотии в нета,колко била ужасна и тн.Пълни глупости,ии смисъл като си харесвате скучни цветове,хей ги там останалите марки,'айде чао.Уникална палитра,откак я имам я ползвам ВСЕКИ божи ден,независимо дали ползвам само определен цвят и нещо друго или само нея.Сенките Са си пигментирани,супер лесно се блендират и са такива цветове,н а които поне в моята малка колекция ( хаххаха),аналог няма.Аз винаги съм предпочитала топли цветове,студените не ми харесват.Определено ми е любимият продукт за 2016 от декоративната козметика.Въобще и хич и не го крия.


БАЗА ЗА ГРИМ,ФИКСАТОР И ФИКС ПЛЮСА НА МАК



Golden Rose Make-Up Primer Mattifying  & Pore Minimising - Това ми е любимия праймър за лице.Супер нежен,приятен продукт.Матира и изравнява добре кожата,за да се нанесе грима след това по-лесно и равномерно,но и също така да издържи през целия ден без проблеми.


Aura Fix Me - Makeup fixing Spray - Фиксатора за грим на Аура е един много заслужаващ продукт.Наистина фиксира и задържа грима цял ден на лицето.Единствения минус е миризмата,ама някак си се преживява.

MAC Prep + Prime  -  Fix +  - Фиксатора на Мак отдавна ми е любимец,но начина по който го употребявам аз е да насища сенките и хайлайтърите ми още повече - аз съм на максимата the more the better  :D 



ФОН ДЬО ТЕН КОРЕКТОР И ПУДРА


Catrice HD Liquid Coverage Foundation - 24 H - Mattifying - Малко от последните месец на 2016 е откритието,но толкова ми е любим че съм забравила какво съм ползвала преди това.Страхотен фон дьо тен,покрива,матира,издържа ЦЯЛ ден без да мръдне и на милиметър и супер икономичен.На мен много ми харесва факта че е с пипета,защото тия с помпите изкарват прекалено голямо количество,което отива на вятъра.


Catrice Liquid Camouflage  - High Coverage Concealer - Waterproof - Отново на Катрис,отново от последните месеци,отново Страхоооотен продукт.Прикрива тъмните кръгове,озарява зоната около очите,не се усеща тежък,издържа отново цял ден без да помръдне и също като фон дьо тена е икономичен.


Avon Luxe - Silken Pressed Powder - По принцип не обичам пудри,но тази е много добра.Първото,което ме учуди е че е на Ейвън и толкова ми хареса.Второ пудрата е божествено мека на допир и трето си върши работата повече от чудесно.



КОНТУР И РУЖ 




Golden Rose Contour Powder Kit - Contour - Bronze - Highlight - Това е нов продукт за България,но не и за мен,супер палитра за контуриране на лицето,в близките дни ще си има ревю на-накрая. :)

Sleek Makeup Blush - Rose Gold - И преди съм ви говорила за този руж,и истината е че просто го обожавам,нежен,красив и леко сияен. <3


ХАЙЛАЙТЪРИ







MAC Extra Dimension Skinfinish - Beaming Blush - Този бонбон съвсем наскоро говорих за него,затова просто ще приложа линк и накратко ще ви кажа че го обожавам.MAC Highlighter


The Balm Mary - Lou Manizer  - Все още най-любимият ми хайлайтър,не може да се сравни с нищо,което имам.Прекрасно произведение на марката.



ЧЕРВИЛА




Llums Cosmetics - Отново продукти на Лумс,марката на Лили,цяла втора графа,браво,а ако ви кажа колко червила съм купила през 2016-та,самата аз ще изпадна в шок.Тези са доста трайни,и приятни са носене,усещат се леко на устните,понякога даже забравям че съм с червило.И са наситени,особено матовото.



ТЕЧНИ МАТОВИ ЧЕРВИЛА





Golden Rose  Longstay Liquid Matte Lipstick - Искам да ви кажа че за мен това са НАЙ -добрите течни матови червила на пазара.Първо наистина изсъхват МАТ,второ са издръжливи наистина много дълго време,трето ухаят чудесно.Имат един минус - изсушават,и какво от това бре?! Да изсушава,нали не се налага да нанасям по 567 пъти на ден червилото си...Аз хубаво ексфолирам усните си със ексфолианти,винаги нанасям балсам преди употреба на мат-а и нямам проблеми.




КОСА И ТЯЛО





Yves Rocher Boucles Curls - Балсам за къдрава коса - Този балсам нанасям след шампоана на снимката и наистина къдриците ми и буйната ми грива като цяло се укротяват и оформят по-добре.


Goldwell True Color Shampoo - Dual senses green - Страхотен шампоан,измива много добре и в дълбочина,мирише много свежо и е супер икономичен,тъй като и се пени добре.


Goldwell Pure Repair - 60 sec treatment - Dual senses green - 60 -секундна маска за възстановяване на суха и увредена коса -  Мили хора,още преди да съм започнала беж към магазина!!! Майтапа настрана,това е най-добрия продукт до който моята нещастна коса се е докосвала.Не мога да си представя живота без тази маска вече.УНИКАЛНА е...Аз нанасям малко количество на вече измитата коса и за шейсет секунди се случват някакви магии с тази маска,честно.Косата ми моментално става мека като коприна и това се усеща още под душа,маската освен всичко е икономична,ухае превъзходно и превръща слами като моята в истинско блестящо и подхранено бижу,каквото трябва да е всяка коса.Препоръчвам с две ръце и два крака,и не не преувеличавам със суперлативите,защото мен никога не са ме вълнували продукти за коса и някакви си там маски и подхранваници.....Ах,колко съм била в грешка....



Label M Diamond Dust Body Lotion - Лосион за тяло с диамантен прах - Откровено казано тоя лосион е като сбъдната момичешка мечта на стари години,хахаха.Причините са две,ухая все едно съм Барби с него,и блести самият лосион.Иначе лосиона е подхранващ и омекотява кожата като вълшебник.


ООООХХХ,Божеее,това беше последния продукт от този Гигантичен пост,надявам се да ви бъде интересен и разнообразен от обичайните ревюта.Надявам се 2017-та да донесе още поне два пъти по толкова яки продукти.До нови срещи сладури и сладки сънища от мен,хаха.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...