31.12.2016 г.

Some Mac Limited Edition Stuff and a One Happy Palette


Добро утро прекрасни мои,как сте? Аз съм будна пребудна в 7 сутринта,чудо на чудесата...:D Реших че сега ще пиша пост,поради простия факт че от 10 съм на работа,а напоследък толкова много работа имам,че времето ми е безкрайно ограничено откъм хобита и занимания с блога...Още по-хубаво е че е 31-ви и се сбогуваме с 2016 година,която беше и тежка,но и щастлива.Въпреки всичко няма да ми липсва.Далеч съм от мисълта че нова година като дойде  ще станат някакви чудеса,но все пак може да е доста по-добра от предишната. :))
Хайде,взимайте по едно кафенце или чай и да се насладим на красотите,които ще ви покажа. <3


Започвам с така любимия ми Мак <3



Nutcracker Collection 


От коледната им колекция можах да стигна до тези двете.(Поради простата причина че в България има само 2 Мак магазина,и всичко се изкупува за часове......А някои хора работят в най-далечния мол до Икеа и няма как да стигна до колекциите навреме :@..И изпуснах червилата на Марая ;(...Малко се отнесох,извинявайте :D )
Та,тези двете са страхотни,опаковките им са много яки <3


Mac Amplified Creme Lipstick - Saucy Little Darling - Ох,това червило е прекрасно! Много хубав цвят е,също така е кремообразно,не е матово,и е супер наситено.
Цена - 40 лв

Mac Pigment - Rose - Този пигмент го О-б-о-ж-а-в-а-м...Много красиво прасковено със златисти частици и се връзва идеално с червилото.Аз го нанасям с малко навлажнена четка с фикс плюса и оставам винаги щастлива от резултатите.
Цена - 42 лв


Прилагам ви суочовете на пигмента и червилото. Не са ли супер красиви??



                                                                Mac Mariah Carey Collection







Както ви казах от колекцията на Марая стигнах само до този гланц....Защото колекцията беше налична само в магазина,който се намира в Дъ мол ?!?!?! И аз отидох на следващия ден,при което момчето,което беше там ми каза че само това е останало от цялата колекция,заедно с един розов руж и че червилата били свършили за час?! .Пак по-добре от нищо де. :D

Mac Mariah Carey Lipglass - Little Miss Monroe - По принцип не харесвам гланцове,но този е страхотен,и бързо се превърна в любим.Лепкав е,но и мноооого блестящ и приятен за носене.Не е издръжлив,но все пак това е гланц.Такъв цвят не съм имала и е супер интересен.И опаковката направо е ...Много,много красива.

                                                          Цена - 45 лв




Mac Extra Dimension Skinfinish - Beaming Blush - Това е от новите хайлатъри.И е невероятна красота,на тези снимки хич не може да се улови красотата на продукта,хайлайтъра ми напомня на златисто прасковено.Също така принта на продукта е забавен.Издържа цял ден на лицето без да помръдне.

Цена - 61 лв





Make Up Forever Artistic Palette  








Make Up Forever Artistic Palette - 9 Artist Shadow - Тази палитра мисля че е лимитирана коледна на марката,ама не съм сигурна.Обачеееее още като я видях и си казах това вече ще е моята първа палитра на бранда.Иии добре че я взех навреме,че и в Сефората ни зареждат колкото и в Мак.....Прекрасна палитра,безумно наситени цветове,лесно се работи с тях,супер кадифени са на докосване.Единствените две неща,които не ми харесват са това розово-лилаво в края,отвратителен цвят със слаба пигментация,както и гадната метална палитра.Имам чувството че мъкна някаква кутия с инструменти ?! Предпочитам си картонените опаковки,но все пак браво на Муфе че са измислили нещо по-оригинално.Обаче цветовете хорааа,страшни са.


Туй е гадното розово-лилаво.Сравенете го с наситеността на останалите цветове.



Това са и суочовете на палитрата,минавала съм веднъж с пръста през всяка сянка.Направо съм в шок и вече разбирам защо хората ги харесват толкова тия палитри на Муфе.

                                                             Цена - Хмх,май че беше 98 лв.


Толкоз от мен за този пост,надявам се да ви е интересен.Пожелавам ви прекрасно посрещане на новата година,да сте живи и здрави,щастливи,обичани и много късмет. <3


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...