20.01.2017 г.

ALL ABOUT LLUMS

Здравейте сладури,надявам се че сте добре :))) Днес исках да пиша за нещо по-различно,затова се спрях на марката Llums,която е разработка на Лили Дрогерие.За първи път чух за нея от събитието,което дрогерията организира миналата година през октомври....И понеже при мен нещата са на принципа по-добре късно,отколкото никога :ДДД ето ни и тук...Исках хубавичко да ползвам техните продукти,също така,и да минат поне два месеца за да ви дам подробности около тях на базата на опита.


Вярно е че някои от продуктите ги има в поста за 2016-та и любимците ми,но тук отделям внимание на всеки продукт,който съм закупила и пробвала.




Това са всичките продукти,които притежавам засега. :))






А пък това са едни картончета на които е изобразен грима,а на гърба им са показани продуктите с които е направен и обяснение как да бъде направен - добра идея са.







                                                                    Молив за очи




Llums Eye Pencil Glitter - Navy - Молива не е подходящ за водната линия,тъй като има частици брокат,които биха дразнили окото.Сравнително мек е,ала и сух.Молива се нанася лесно,като аз го ползвам при по-тежък вечерен грим като акцент.



                       Сенки за очи





Llums One to One eye shadow - Evergreen 04 - 
Llums One to One eye shadow - Sparkle 06 - 
Llums One to One eye shadow - Midnight 02 - 
Llums One to One eye shadow - Hypnotize 03 - 

Тези сенки за очи много ми харесват,наситени са,работи се бързо и приятно с тях,с база издържат цял ден на клепача.На докосване са супер кадифени,много мекички.В повечето случаи ги нанасям с пръст,тъй като четката отнема от пигмента. 


                                                                    Бронзъри - Хайлатъри




Llums Marbleized Bronzer - Lava 03
Llums Marbleized Bronzer - Amber 02


Аз бронзанти и бронзъри не ползвам особено,тъй като съм прекалено бяла,и е много трудно да намеря нещо,което да е достатъчно светло.Тези два продукта,обаче,много ми харесаха и ги ползвам като хайлайтъри (само вечер или като руж), или сенки.В самите пудри обаче се съдържат и малко блещукащи частици,поради което още повече ми харесаха,хахахха.Прашат се доста малко като за такъв продукт,което е учудващо.На пипане не са толкова сухи,но са и средно наситени,което аз поправям с Фикс +-са,ако искам по-драматичен ефект.




                                                                      Червила



Червилата са два вида : Матови и кремообразни..





Llums Lip Loving  03 - Face Ribbon
Llums Lip Loving  11 - Fair Ophelia

Тези са кремообразните червила.Усещат се все едно нанасяте по-плътен балсам на устните,с доста по-наситен цвят.Не са трайни,но не им е и това целта.Приятно разнообразие са от матовите понякога. :Д



Llums Matt 04 - Angelic - 
Llums Matt 03 - Vampy - 
Матовата версия на червилата,въпреки всичко ми е фаворит.Много леки матови червила,комфортни за носене и трайни,е не колкото течно матово червило,но все пак са трайни.Харесвам всичите цветове и ще си купя и останалите. :) Препоръчвам ви ги.


                                                                            Лак за нокти



Llums Gel Effect #19 - Много красив цвят,но никога не съм го пробвала,признавам си без бой.Преди ходех на маникюр,но вече аз сама си правя ноктопластиката и гел лака,защото ми омръзна от некадърници,окичили се с титлата маникюрист...Справям се повече от чудесно и съм супер доволна от резултатите,но това някой друг път.






Толкоз за днес от мен,приятели,пожелавам ви лека вечер и приятна почивка. <3 :*






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...