27.02.2017 г.

SEPHORA HAUL

Здравейте сладури,днес искам да ви пиша за някои нови придобивки от Сефора от последните месеци :)





 Нека започваме че работа ни чака,хахах :D 



Това са нешицата,за които искам да си поговорим. ;)







Sephora Eye Shadow Palette - Тази палитричка ми е от Сефора,като за съжаление съм изхвърлила опаковката,та не й знам наименованието,за което се извинявам.
Самата палитра съдържа 9 цвята,4 матови и 5 блестящи.Много тъжен факт е че опаковката е направена с малки гнезда за сенките и понякога дори с четките едва се действа.
Като качество цветовете са приятно пигментирани,без да е прекалено,и същевременно се блендират и преливат добре.Мисля че самата палитра беше коледна,но се забелязва промяна в качествата на сенките в положителна насока.




Make Up Forever - Artist Palette Duo - 
Make Up Forever - Artist Palette Trio - 

Тези палитри са празни,като предназначението им е да се слагат отделни сенчици.По принцип хич не обичам единични сенки,както съм споменавала и преди,но при вида и цената им от 2 лева,направо ги грабнах без да се замисля.Трябва да ви кажа че се усещат много стабилни и приятни за складиране,хаха.






Make Up Forever Glitters - 15 - По някакво време имаше намаление в Сефора на скъпи марки и аз си взех този глитър за очи на марката,защото ми хареса и такъв цвят нямам в колекцията си.По принцип обичам всичко блестящо,светкащо и т.н.,така че още една красота намери мястото си вкъщи.Много съм доволна от качеството на глитъра,вече имаше кога да го нося и наистина си заслужават хвалбите Мейк Ъп Форевър.Като цяло частиците са фини,не е едър брокат,което улеснява нанасянето и "залепянето" за клепача.Може да се наслагва до един определен момент.Хубаво е като го нанасяте да нямате вече готова основа на лицето,защото ще си създадете излишни неприятности.







Make Up Forever - Artist Eye Shadow - Me304 - 
Make Up Forever - Artist Eye Shadow - D416 - 

Много отдавна исках да пробвам прословутите сенки за очи на МУФЕ,но все не ми се даваха толкова пари за тях или не бях сигурна че наистина си заслужават,но те оправдаха доверието ми.Наистина са безумно наситени,меки като масло на допир.Единствения минус е че се разпрашват при гребване с четката,но с тази консистенция няма как.Грима с тези сенки става бързо и приятно,лесно се нанасят,преливат и наслояват.Препоръчвам с две ръце и два крака. :D








YSL Babydoll Kiss & Blush - Lips and cheeks soft matte colour - Този продукт определено привлече интереса ми,като се има предвид че се ползва и за устни и за руж.Засега,обаче,съм го ползвала само за устни.И е с интересна консистенция,наподобяваща мус.Наситено е,но не е дълготрайно,все пак не е мат,нито е предназначено за такова.Опаковката е много яка и красива.Също така апликатора е нетипичен,досега не съм имала такъв,но не е прецизен за директно нанасяне без молив.





Btw ,мацката от Сефора ми даде супер много тестери :)


Толкова за днес мили мои,желая ви прекрасна и успешна седмица. <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...