23.11.2016 г.

MAC DIOR & INGLOT HAUL

Здравейте,как сте милички? Какво си правите,готвите ли се за за празниците? Аз трескаво се готвя,и с украси,и с подаръци,и с наближаващия ми рожден ден...И като цяло напоследък се случват все приятни неща...Не мога да ви опиша колко се радвам на работата си,има и своите минуси,разбира се,но като цяло шефовете са печени,колегите са симпатяги и никой не се прави на интересен и велик,както на доста други места в бюти индустрията.Тук се чувстваш като част от едно голямо,бъбриво семейство.Както и да е,поста е на друга тема,все пак.Днес съм решила да ви покажа някои красотици,които взех наскоро.Става дума за някои нещица от Мак,Инглот и една палитра на Диор от Стефи от Eat Love Make up.


И нека преминем към яката част :Д

            MAC                                             








Това са ми екстрите от Мак



1 - Mac Prep+Prime Fix + -------------   Това е небезизвестния спрей за лице на Мак.Като цяло идеята на Фикс плюса е да освежи,хидратира и омекоти кожата.Има много приложения,като основното за което го ползвам аз е фиксатор за грим.Другия начин по който ползвам фикса плюса е напръсквам четка за сенки с него и след това слагам от някои брокатени сенки за по-драматичен ефект и повече наситеност на цвета.И наистина
е мъст хев за мен,харесвам продукта,върши ми работа и същевременно ми стига за задоволително бая време,имайки предвид цената,все пак.

Цена - около 35 лв





2 - Mac Strobe Cream - Това е също доста известен продукт на марката.Продукта бива използван най-често като база за грим.Също така,поради озаряващия си ефект би могъл да се ползва в някои моменти и като крем,който да възвърне блясъка във видимо уморената и суха кожа.Има отново доста приложения.Лично аз го ползвам като база за грим и то само по скулите,преди да нанеса фон дьо тен-а,за да не лъсна като коледна играчка,тъй като върху фон дьо тена,слагам пудра и след това нанасям хайлайтър.И това го правя чат-пат за разнообразие,но основно прилагам номера вечер,когато си правя вечерен грим...Продукта е приятен,гелообразен,има като че ли мирис на борови иглички,или аз полудявам,но ми мирише на иглолистни дървета. :D Доста вероятно е и да полудявам.

Цена - 19 лв за 30 мл





3 - Mac Extra Dimension Eye Shadow  - Legendary Lure - Зеленикавочерносивата сянка
4 - Mac Extra Dimension Eye Shadow - Amorous Alloy - Бронзокафеникавата сянка

Ще прощавате за определенията на цветовете,амаааа няма как по-гениално да ги измисля,просто :D:D 

В интерес на истината,все още не съм имала възможност да ги нося,така че нищо конкретно не мога да кажа,освен че са супер пигментирани и изглеждат страхотно.На снимките,за съжаление,не мога въобще да уловя тяхната красота.Доста са меки и кадифени на докосване,с две думи нямам търпение да видя в действие какво се случва. :)))

Цена - 35 лв за сянка



INGLOT

Не знам какво знаят болшинството от вас,но преди месеци Инглот,който беше в Мол Сердика затвори,и аз бях доста нещастна,защото дълго време исках да пробвам продуктите им,но все не стигах до тях.Наскоро,обаче разбрах че ще отварят нов магазин,но на друга локация.Естествено може да се досетите каква широка усмивка грейна на моето лице.При първа възможност посетих новооткрития магазин и останах очарована от обслужването.Сега ще ви покажа и с какво се сдобих оттам.











Започвам с палитрата и първите две сянки,тъй като вторите ми бяха подарък. :)

1 - Inglot Freedom System Palette - Ако не сте наясно в Инглот продават различни видове празни палитри,за сенки,за ружове,за какво ли не...Целта е да може като купите рефил и го изхабите,да вземете нови цветове без да се налага да купувате и нова палитра всеки път.Така хем можете да сложите които искате видове сенки,ружове и тн,хем да си имате вече подходящата опаковка за това.Като цяло идеята не е лоша,само че преди им бяха бая надути цените на празните палитри.Сегашните цени ми се видяха доста приемливи и като цяло съм доволна.Палитрата се усеща луксозна,с изчистен черен дизайн,единствено с логото на марката върху капака.Отвътре имате място за рефилите,двоен апликатор за сенки както и огледало.Като изключим абсолютно никому ненужния апликатор палитрата е чудесна и съм доволна че си я взех.
Цена - 19 лв



2 - Freedom System AMC Eye Shadow - 71 - Това е лилаво брокатения цвят,който си избрах и нямам търпение да ползвам.

3 - Freedom System AMC Eye Shadow Shine - 10 - А това е златистия цвят,който избрах,отново нямам търпение да го пробвам и да ви дам ъпдейт за сенките им.

Цена на сенките - Мисля че всяка сянка беше по 8,50 лв на рефил

Такаааа,след като си купих тези сладурчета,момичето в магазина ми подари още две матови сенчици от новата им колекция "what a spice",която ако съм чула правилно ще бъде заредена в магазина началото на декември.Аз съм върл почитател на всичко блещукащо,светещо и т.н. от километри,но трябва да ви кажа че като видях тези два цвята направо онемях.Първо са супер пигментирани,второ се блендират страшно лесно и трето са просто прекрасни и с нетърпение очаквам по-големите им събратя,за да си ги закупя.И не се майтапя,страхотни са.Благодаря ви,Инглот :)

Аз получих следните два цвята - 299 и 301 <3



DIOR






 И последния продукт за този пост е палитрата на Диор,с която се сдобих благодарение на една друга блогърка - Eat Love Make Up :)


1 - Dior 5 Couleurs 654 Aurora Croisette Edition - Доколкото видях това е лимитирана палитра,не съм запозната с непрекъснатите колекции на Диор,поради факта че преди смятах че хай енд грима няма смисъл,но,уви,(увито е заради някои от сумите,с които се разделяме,за да се сдобием с няко от тези продукти ) не е точно така и зависи за какво иде реч.Палитрата е разкошна,много ми харесва,пигментацията е чудесна,лесно се работи с нея,цветовете са общо взето любимите ми цветове за палитри и просто съм възхитена.Самия дизайн наистина се усеща луксозен като за такава марка,контейнера е солиден,има огледалце,и естествено напълно ненужните два апликатора.Като цяло такива не употребявам сигурно от 9-ти клас и продължавам да се чудя защо ги слагат в палитри като Диор,Шанел и дори Ърбън Дикей...Май от любимите ми марки само Туу Фейст са сметнали тази глупост за излишна.




Еее,мили приятели толкова от мен за този пост,надявам се да ви бъде интересен и ако имате въпроси или коментари ще ги очаквам с нетърпение :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...