25.10.2016 г.

MALINKA MAKEUP HAUL & REVIEW

Здравейте сладури,за днес съм ви подготвила ревю на една по-интересна марка,с която се сблъсквам за първи път,а именно - Malinka.Тя е италианска и е основана в началото на 90-те години в Италия.Продуктите им са професионални и доста иновативни,по това,което пише в официалната им фейсбук страница.Предстои да видим дали това е така,хехе,поне за тези които съм пробвала.

















1 - Malinka Professional - Палитра с четири цвята за лице - ружове - или поне аз така си ги описвам,защото на кутията няма превод на български,а сайта е на италиански.Ружовете са много кадифени на допир и без мирис.Наситени са до такава степен че трябва да се внимава с нанасянето и блендирането им..Блендират се сравнително добре,но пак ви казвам трябва да се внимава с това колко заграбвате с четката от продукта,защото е наситен.
                                                           
                                       Цена - 44,40 - Аз взех палитрата на намаление,като мисля че беше 27 лв.










                                               
2 - Malinka Professional - Палитра с 12 цвята сенки - Тези сенки са печени.И са страхотни....наистина обожавам ги,лесно се работи с тях,наситени са много,като позволяват да се нанасят не само сухи,но и мокри.Напръсквам си четката с фикс плюса на Мак и след това нанасям сянката - продукта изглежда ей така ----

По този начин сенките стават още по-интензивни,особено такива,които са с глитър.Сенките съм ги употребявала много и ви ги препоръчвам наистина горещо.

Цена - 98,00 лв  - Бяха намалени на 63,80 лв





3 - Malinka - Декорация за нокти - Това е пудра,която се слагала върху лака или нещо от този род.Така или иначе си я взех само за проба,но все още не съм стигнала до този момент.Когато я ползвам ще ви я покажа.

Цена - 4,90 лв


Е,това беше за този пост,надявам се да ви хареса и да ви е било интересно.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...