7.09.2016 г.

AURA HAUL

Здравейте сладури,в днешния пост съм решила да ви покажа новите придобивки от нашумялата напоследък сръбска марка AURA.Тя е навлязла в българския пазар отново,прочетох в няколко блога че и преди я е имало.Марката е популярна с хубавите си и достъпни продукти,и първите ми впечатления са повече от чудесни,като с някои от продуктите вече съм работила. :)


Това са днешните герои,като някои продукти ми се дублират,защото цветовете са убийствени и исках да си имам резервни. ( маниак,какво да ви кажа :D )



1 - Aura Fix Me  - Make Up Fixing Spray -75 ml - Това е небезизвестния им фиксатор за грим.Трябва да ви кажа че е толкова силен че наистина трябва да пръскате отдалеч.Другото,което не ми харесва е силния аромат.Иначе,като изключим тези неща е чудесен бюджетен вариант на Скиндавията,поне според мен.Препоръчвам ви го.
                                                        Цена - 6,45 лв



2 - Aura Retractable Brush - Четка за пудра - прибираща се - Видях тази четка и реших да й дам шанс,имайки предвид супер достъпната й цена.И не съжалявам въобще,с нея слагам бялата пудра,за която ще ви разкажа малко по-надолу.Мекичка е,изработена е от естествен косъм на коза.Страхооотна четка,нанасям матиращата пудра с нея.Даже ще се заредя с още няколко бройки,защото наистина съм доволна.
                                                   Цена - 7,99 лв



3 - Aura Blending Eyeshadow Brush - Блендираща четка - За тази четка,както и за контуриращата съм чела много хвалебствия,но за съжаление контуриращата никъде я няма.Та,тази блендираща четка е доста приятна за работа,блендира чудесно и е достатъчно мека да не дразни клепача,но същевременно да може да се работи бързичко с нея.Отново препоръчвам.
                                                    Цена - 6,25 лв





4 - Aura Divine Eyes Eyeshadow - Sun Kiss - 61 - Този цвят е уникален за мен и като го видях просто грабнах 2 бройки,цвета е доста особен,между сиво,кафяво,златисто и телесно.При мен на различна светлина се променя леко.С база за сенки ми издържа до вечерта.Има едва доловим мирис на нещо сладникаво.
                                                              Цена - 4,99 лв 

5 - Aura Power Lashes - So Dolly - 13 - Изкуствени мигли от естествен косъм - Чудесни мигли,сложих един чифт върху една клиентка и бяха наистина хубави.Препоръчвам.
                                                              Цена - 6,99 лв






6 - Aura Absolute Matte Lip Cream -Velvet Feel - 604 - Boy Oh Boy - Отново чудесен продукт в уникален цвят,такъв оранжаво червеникав цвят си търся много отдавна и най-накрая го открих и се сдобих с две бройки.Това е един от хитовите им продукти,и определено има защо.Издържа без проблеми и храна и пиене.Има мирис на карамел.
                                                        Цена - 8,35 лв 




7 - Aura Correct Me Concealer - 304 -Fair - Коректор - Този коректор е доста добър продукт,и съм доволна от него.Издържа цял ден,не подчертава фините линии,и най-накрая цвят светъл,колкото ми трябва...И този на есънс е добър,но е една идея по-тъмен от нужното,и засега се очертава коректора на Аура да ми е новия любимец.
                                                       Цена - 6,75 лв





8 - Aura Contour Me  - Bronzer - For Contouring - Matte - 401 - Ibiza - Контуриращ бронзант - Този бронзант е също интересен продукт,който използвам за контуриране повече,отколкото за бронзиране.Като цяло контурира добре и лесно се прелива без твърде много блендване,което да си признаем и без друго е леко досадна процедура,хихи.Така че когато продукта ме улеснява,това го издига още повече в очите ми.
Цена  - 10,59 лв 





9 - Aura Shine Killer - Microfinish Powder - Матираща пудра със заглаждащ ефект - Трябва да ви кажа,че продуктите са страхотни и много ги харесвам,но любимият ми е тази пудра.Издържа до 10 часа при мен,пък и на всичкото отгоре е водоустойчива,на пипане е кадифена и мекичка.Нанесено върху лицето се усеща приятно и нежно.Ако другите неща ги препоръчвах с една ръка,то пудрата я препоръчвам с две ръце.
                                                     Цена - 11,95 лв


*Цените съм взимала от сайта на Бонжур козметикс.
*Продуктите НЕ са ми пращани от представители за проба.


С това завършва моя пост за първия ми досег с продуктите на сръбския бранд.Надявам се да съм ви била полезна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...