5.06.2016 г.

PINKS BEAUTY BOX MAY 2016

Здравейте сладури.Как сте? Надявам се добре.За първи път от 3 месеца пиша пост и ми е малко странно.Бях забравила колко е приятно.Много се извинявам за липсата на постове,но просто не бях в кондиция да се занимавам с блога.Липсваше ми муза,липсваше ми направо желание за живот.Нали знаете,всеки преминава през разни тежки периоди,но всичко минава рано или късно.Понякога е хубаво човек да остане сам със себе си и да подреди обърканите си мисли.Въпроса е винаги да се изправяме,след като паднем,колкото и клиширано да звучи.Но,стига толкова дрънканици,нека преминем към съществената част.

Решила съм днешната публикация да е на тема месечната ми кутия от Пинкс.Отдавна не си бях взимала кутия,и прецених че е време да си възобновя абонамента.Също така,бях забравила колко е приятно чувството да получиш кутия с толкова изненади.Сякаш е Коледа отново,а аз съм малкото детенце чакащо белобрадия старец.Ако този тип постове са ви интересни,моля кажете ми,за да продължавам да ги правя.Също така бих се радвала на предложения от ваша страна,кое би ви било интересно и полезно и т.н.Продължавам с пълна пара към нещата в кутията,от която съм изключително доволна като съдържание.








Така,това е съдържанието на кутията.Сега ще разгледаме всичко в детайли. :)




1 - Cottage La Guimauve Douch Lait Hydratante - Първото,което ми хвана окото беше този прекрасен душ гел на Котаж.Веднага отворих да го помириша и ухае божествено на виолетки,поне аз така го усещам.Към всеки продукт има картонче на което е обяснена цената,количеството и какво представлява самият продукт.На този пише,че е с кремообразна текстура,обогатена с мляко за деликатно почистване и омекотяване на кожата.Това е и единият от пълноразмерните продукти.

Цена - 5,90 лв
Оригинален размер - 250 мл



2 - Farmona Let's Celebrate Pinacolada - Exclusive Body Butter - Следващия продукт,който захванах беше това масло за тяло.С ананас и кокос е.Мирише супер свежо и ненатрапчиво.На картончето пише че с богатите си формули с плодови екстракти и масла,подхранват кожата и я омекотяват в дълбочина.Също така е упоменато на кутията че е без парабени.Нямам търпение да го ползвам,обожавам такива продукти,тъй като кожата ми е доста сухичка. :) Това отново е пълноразмерен продукт.

                                                     
                                                         Цена - 11 лв
                                   Оригинален размер - 225 мл





3 - Phyto Phytoelixir Intense nutrition shampoo - Ultra dry hair - Този продукт също ме развълнува,защото косата ми доста пострада след серия изрусявания преди една година и поизсъхна.Затова искам да пробвам подобен продукт,който да я съживи отново.Тя,вече е по-добре,но има какво още да се желае.На това сладурче описанието е следното - интензивен подхранващ шампоан за много суха коса.Формулата е богата на масло от макадамия,восък от нарцис и екстракт от сапонария.Има кремообразна текстура,с деликатен аромат на бадем и флорални нотки на жасмин и портокалов цвят.Без съдържание на сулфати,силикон и парабени.Нямам търпение да пробвам и този продукт,какво да ви кажа,всичките са чудесни.А пък аромата му е страхотен.Шампоана не е пълноразмерен,но достатъчно за да се види как действа,поне според мен.

                                                   Цена - 35 лв
                                  Оригинален размер - 200 мл
                                  Размер на тестера - 50 мл




4 - Аvene Eau Thermal - For Sensitive Skin - Това е също много добър продукт за мен.Обожавам термални води.Супер освежаващи и приятни са за употреба.Термалната вода на Avene е един от най-обичаните им продукти,успокояваща грижа за чувствителна,свръхчувствителна и склонна към раздразнения кожа с множество приложения за кожата.Интересен факт от брошурката е че от нея досега са продадени над 100 милиона спрея.Каква цифра само...Продукта е пълноразмерен.
                                   
 
                                          Цена - 8,20 лв
                              Оригинален размер - 50 мл







5 - Avene Couvrance High Tolerance Mascara Black - Тази спирала е голяма изненада за мен.Бях я мяркала и преди,но никога не съм я пробвала.Като спирало любител много й се зарадвах.Пише че тя е от серията коригиращ грим Couvrance,създадена за чувствителна кожа.Леката и щадяща формула ефектно подчертава миглите и е подходяща за дами,носещи контактни лещи.Съставът й не включва парабени,феноксиетанол,хлорфенезин и ароматизатори,дразнещи чувствителните кожа и очи.Спиралата се предлага в два цвята,ако ви е интересно - черен и кафяв.Това не е пълноразмерен продукт.

Цена - 35,90 лв
Оригинален размер - 7 мл
Размер на тестера - 3 мл




Това завършва продуктите в кутията.Предоволна съм от нея и нямам търпение за следващата.Надявам се да ви е било интересно и полезно,ако имате някакви въпроси,моля коментирайте,ще се радвам да ви помогна. :)


До нови срещи сладури. :* 







Няма коментари:

Публикуване на коментар

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...