23.02.2016 г.

TOO FACED HAUL

Здравейте сладури в тази нова седмица.Как сте,надявам се ви сварвам весели и усмихнати.Ако не аз бих искала да ви усмихна с мириса на шоколад,носещ се от поста ми.Днес ще пиша за два продукта,които си взех наскоро от Сефора на бранда Too Faced...Става дума за всеизвестната им "шоколадова" палитра и едно от Мелтед червилата.











1 - Too Faced Chocolate Bar - Eye Shadow Collection - Made With 100 % Natural Cocoa Powder - Прекрасна палитра.!!!!!!!!!! Прекраснаааа.Първо,мирише на ш-о-к-о-л-а-д ,за бога! Второ цветовете са страхотни.Трето - разпрашват се малко,поне при мен.Четвърто- нанасят се като мечта на очите.Просто я обожавам.Да не говорим че сутрин като се гримирам не ми мърдат от очите минимум до вечерта.Не знам колко милиони хвалебствия са написани по тази палитра,но тя наистина е много много добра.И заслужава всички хвалби.Преди време четох някаква блогърка,която се оплакваше как не знам си кой си цвят бил по-леко наситен.И това донякъде е вярно,двата светли цвята са по-малко наситени,ама какво е тръгнала да търси проблеми,при наличието на всички тези плюсове на едно място.



1 - Gilded Ganage
2 - Salted Caramel
3 - Hazelnut


1 - White Chocolate
2 - Marzipan
3 - Creme Brulee
4 - Semi Sweet
5 - Haute Chocolate




1 - Milk Chocolate
2 - Strawberry Bon Bon
3 - Cherry Cordial




1 - Black Forest Truffle
2 - Candied Violet
3 - Champagne Truffle
4 - Triple Fudge
5 - Amaretto




1 - Too Faced Melted - Liquified Long Wear Lipstick - Червилото е хубаво,дълготрайно е,да,но преди това си слагам винаги балсам,защото върху моите устни стои много сухо.Така че първо си ги ексфолирам,после го нанасям.Има страхотен мирис на карамел,поне на мен така ми мирише.Единственото странно е че не намирам наименованието на цвета никъде.Може и да нямат наименования,защото опаковките отговарят на цвета на червилото,знам ли...



Надявам се поста да ви е харесал и да съм ви била полезна.

3 коментара:

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...