26.12.2015 г.

MAC HOLIDAY HAUL

Здравейте сладурковци,днес ще пиша ревю за двете нещица,с които се сдобих от MAC наскоро.




А именно тази сянка и това червило.И двете ме заплениха неописуемо много.

1 - MAC Dazzleshadow - Try Me On - Тази сянка е н-е-в-е-р-о-я-т-н-а!!! Обожавам цвета.Това ми е и любимата единична сянка.А,аз,трябва да ви кажа,имам бая единични сенки...Цвета е зеленосинкав с блестящи брокатени частички.Много лесно се нанася,позволява наспластяване за по-силен цвят,даже понякога лекичко намокрям четката си,за да е по-наситен цвета,седи страхотно и като акцент и като отделна сянка.-------
За съжаление не помня цената,но пък си заслужава всяка една стотинка,според мен.

2 - MAC Matt Lipstick - Evening Rendezvous - Както сянката,това червило е уникално.Цвета е бледолилаво до много тъмно розово с лек кафеникав акцент /знам че бая странно определям цветовете,но аз това виждам и държа да спомена всеки нюанс,който виждам/.Много е кадифено,нанася се лесно,ухае страхотно - като на коледни сладки,сякаш.Задържа се върху устните доста дълго,дори след хапване все още е там.-----
Тук отново не помня цената,но и за това червило си заслужава всяка една стотинка.






Това са прехвалените два продукта от мен на Mac,но повярвайте,има защо да се прехвалват.Надявам се да съм ви била полезна и ви желая прекрасна и лека вечер.

Xoxo Elly :* <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...