24.12.2015 г.

TOO FACED LE GRAND PALAIS HAUL & SWATCHES

Здравейте мили мои,завръщам се след известна почивка в блог пространството с ревю на най-любимата ми нова палитра на Too Faced - Le Grand Palais...Точно на Коледа уцелих това ревю,хаха.Не съм я употребявала още,тъй като тя ми беше подарък за рождения ден,който беше началото на декември.
Аз все още не смея да я използвам и си я държа в опаковката,но утре вече идва нейното време.
Стига толкова плямпане,време е да преминем към същинската част.Палитрата е съставена от 18 цвята сенки,1 делукс размер червило,1 делукс размер спирала и 1 делукс размер база за сенки,2 цвята руж,1 цвят нещо като хайлайтър и 1 цвят бронзант.





































Е,ами толкова за тази невероятна палитра.Първо съм снимала сенките по средата от ляво на дясно.После са сенките най-отгоре и след това ружовете отдолу.Магични цветове,наситени,пигментирани,на допир са божествени,кадифени.Много съм щастлива че се сдобих с тази палитра.Аз имам доста палитри,но това е най-добрата откъм качество и красота от всички досега.Дори тези на UD,които имам.


Желая ви да сте живи и здрави,много щастливи,успехи,радост и късмет да ви спохождат и през новата година.Весела Коледа,мили мои,и да си прекарате страхотно празниците. <3 :* 

2 коментара:

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...