17.10.2015 г.

Makeupbuthow Haul 2

Както ви обещах,време е за публикация номер 2 за днешния спокоен съботен ден.По-скоро вечер,де :Д.Тази поръчка е от сайта на Ели,ще приложа линк най-отдолу на поста.


 Така,нека продължим сериозно :Д


Тези две сладурчета са ми любими.

1 - Органайзер за тампони за грим - Страхотно нещо,но понеже държах моите в специално бурканче,където преместих кръглите си балсами,които са много,реших да си купя този органайзер,видя ми се практичен и сладурски.Доволна съм. - 12 лева

2 - Органайзер за грим на три нива - Това сладурче ми е второ,което купувам от сайта на Ели.Много са готини и удобни,а и кокетни. - 31 лева



 Тези красотички са останалите нещица от haul-a.



1 - In The Buff - Natural Nudes - Eye Colour Palette - Не съм ги пробвала още и нищо не мога да кажа.Освен че цветовете са прекрасни. - 25 лева




2 - In The Buff : Lightly Toasted -Natural Nudes - Eye Colour Palette - Тази палитра и в миналата поръчка я имах,но като подарък за майката на приятеля ми.Страхотна е,с красиви цветове,издръжливи с база,наситени.Абе с две думи,харесвам я. - 25 лева



1 - Sleek Ultra Smooth Matte Lip Cream - Matte me - Birthday Suit - Страхотно матово течно червило.Нюд цвят е,стои много красиво на устните,единствения минус е че ги изсушава. - 16 лева
2 - Sleek Blush Rose Gold - Предишния път си поръчах този руж и сега отново,страхотен е.Толкова е красив,че нямам думи.Нежно розово с блестящи златни фини частички. - 15 лева



1 - Sleek Face Contour Kit - Pressed Contouring Powder & Highlighter In One - Light - Това е много практично дуо.Хем с контурираща пудра,хем с хайлайтър.Страхотни са.Доволна съм от продукта. - 23 лева



1 - Sleek Eye & Cheek Palette - Dancing Til Dusk - Поредния хубав продукт,от който съм безумна доволна.Красиви,наситени,интересни цветове. - 19 лева



Сега е ред на тези невероятни красоти. <3 <3 <3



1 - Sleek I -Divine - Garden Of Eden Palette - Mineral Based Eyeshadow Palette - Мога да ви кажа че никога няма да забравя първата си палитра на Urban Decay Naked,но когато видях тези две безумно красиви палитри ми спря дъха.Толкова наситени,пигментирани,блестящи,лесни за работа с,палитри не бях виждала.Честна дума.Тази я харесах заради зелените сенки,които идеално пасват на моите зелени очи.Страхотно качество на смешна цена-това са палитрите със сенки на Sleek. - 26 лева




1 - Sleek I -Divine - Sunset Palette - Mineral Based Eyeshadow Palette - За тази съм на абсолютно същото мнение.Много,много ми харесват продуктите на тази марка.Направо не мога да повярвам.Супер пигментирани и наситени цветове.Но понеже това си е прост haul,ще направя отделно ревю на всяка една палитра на Sleek.Oпределено има защо.


Хайде мили хора,страхотна съботна вечер пожелавам и до утре със следващите постове.
Xoxo,Elly <3 :*

9 коментара:

  1. Отдавна им се каня на тези палитри :))

    ОтговорИзтриване
  2. Отдавна се каня на Divine палитрите. Гледам, че си си взела From Dusk Till Dawn... Страхотна е нали? Аз не мога да се отлепя от нея :Д

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотна е,да,но големите палитри са още по-страхотни,а и не са безумно скъпи,сравнение с други марки. :)

      Изтриване
    2. Да, просто са толкова много, че ми е трудно да избера МОЯТА. Нали знаеш тогава, когато един продукт ти проговори.

      Изтриване
    3. Като цяло си е доста сложно,зависи кой какви цветове харесва,какви очи има,дали блестящи сенки,дали матови...Но пък,ако не друго,има голям избор.И "Твоята" палитра ще се появи,аз сега си чакам Vice 4 на UD,която ми "проговори" като я видях,хаха.

      Изтриване
    4. Ахахах о така като ми проговорят веднага взимам!

      Изтриване

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...