17.10.2015 г.

MAC HAUL

Здравейте мили хора,поради много работа и ходене нагоре надолу нямах време за постове.Простете ми :Д.Днес ще правя два поста - първият,както виждате е за Mac.





Такаааа,това са нещата.Това "Меню за професионален грим",в края на месеца ще бъде оползотворено.и нямам търпение.Като цяло концепцията е следната : купувате си ваучер на някой от 3те вида грим урок и си запазвате час.Отивате в уречения ден и час,научавате нови неща и след това за сумата,която сте платили за урока получавате продукти по ваш избор.Като над 100 лева се доплащат,доколкото разбрах от момичето,което работи там.И туй то.Страхотна идея от Mac,определено.Хихи :Д <3




Това са красотите,с които се сдобих от Mac.Фиксатор и червило.
1 - Mac Prep + Prime Fix +  - Skin Refresher / Finishing Mist - Това сладурче може да се ползва и преди,и след гримиране.Мирише много свежо на краставичка и нещо цитрусово.Много ми харесва.Върши си работата.Аз го използвам за запечатване на грима,но много рядко,че искам да го пазя максимално дълго. - 35 лева
2 - Mac Matte Lipstick - Giambattista Valli - Eugenie - Това червило ми е любимото,вече го знам със сигурност.Стои без да мърда от устните ми почти 8 часа,като се има предвид че ям,пия кафе и т.н.Много издръжливо е и съм доволна.Може при вас да няма такъв ефект,но при всеки е различно.Матово е и е подходящ цвят за есенно-зимния сезон.Също така,единствения минус за мен е че се нанася малко по-трудно,тъй като устните са ми по-сухи.Затова е хубаво преди това,за хората със сухи устни,да се намажате с някакъв хубав балсам и да изчакате да попие.- 35 лева


Толкова за този пост,надявам се да съм била полезна. :) <3
Xoxo,Elly <3 :*

6 коментара:

  1. Ох супер покупки си направила. Аз още не мога да преглътна толкова пари да изхарча за декоративна козметика. Виж за бялата давам смело.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз събирам ударно,защото ще се занимавам с гримьорство,затова ми се налага,хихи :)

      Изтриване
    2. Личи си, че ти е страст голяма :) И все интересни неща купуваш. И пак телето в мен хем иска червило за 35 лв, хем не ще да ги даде :D :D :D :D

      Изтриване
    3. Хахаха,разбирам те,но я си помисли за YSL,това си е направо евтинко :Д

      Изтриване
    4. Не знам... По принцип за кремовете за лице съм склонна да дам доста пари, но още не мога за декоративна да почна да кихам така :D

      Изтриване
    5. При мен е обратното,пък и аз използвам само Ла Рош и Виши като кремове 😄

      Изтриване

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...