10.10.2015 г.

Gigantic Nyx Haul

Здравейте сладури,време е за обещания haul на Nyx.Без да се размотавам започвам със снимките и т.н.Имайте предвид само че поста ще е доста дълъг. :) Приятно разглеждане.


Туй е снимка на всички нещица.

Това са всички продукти за очи,които си поръчах. :)



Започвам с тези красоти.От златистата очна линия нататък ще ги описвам.

1 - Nyx Liquid Crystal Liner - Crystal Gold - Е,ами това е очна линия.Много е готина,но не съм особено доволна от продължителното носене,защото започва да се отлепя.
2 - Nyx Glam Liner -Aqua Luxe - Waterproof - Тази също е много добра като цвят.Не съм я ползвала досега и не мога да кажа повече.
3 - Nyx Cream Shadow - Water Resistant - Oolong Tea - Страхотен цвят,много наситени.Не съм пробвала досега върху окото.
4 - Nyx Cream Shadow - Water Resistant - Gold - И тези са много наситени.
5 - Nyx Jumbo Eye Pencil - 613 - Lime - Тези моливосенки за очи са много лесни за нанасяне,пигментирани са много добре,също така.
6 - Nyx Jumbo Eye Pencil - 619 - Rust Rouille - Tук нещата стоят по същия начин.
7 - Nyx Eye/Eyebrow Pencil - 24 Karat - Страхотни моливи за очи.Понеже ми харесва цвета си взех два еднакви да си имам.Не дразнят очите ми,лесно се работи с тях.Наситени са.



Това са два concealer-a и единични сенчици.Започвам описанието от concealer-a нататък.

1 - Nyx Above & Beyond Full Coverage Concealer - Това сладурче все още не съм го пробвала,така че нищо конкретно не мога да кажа.
2 - Nyx Baked Eyeshadow - Kush - Като човек със зелени очи имам много зелени сенки,но такъв цвят досега си нямах.Не са от най-наситените сенки,но затова е базата за сенки.Иначе цвета много ми харесва.
3 - Nyx Baked Eyeshadow - Love Junkie - Много е яко това лилаво,беее :Д.
4 - Nyx Eye Shadow - Golden - Тази сянка е много сладка.Не е много наситена като цвят,но ми харесва,защото е лека и съвсем спокойно можеш да си правиш с нея нежен,ежедневен грим с малко акцент.
5 - Nyx Glam Shadow - Over The Top - Това нещо наречено сянка е страхотнооо.Много ми харесва.Наситено,приятна текстура и страхотен цвят с нежни блестящи частички. <3 Толкова ми харесва,че си взех две такива сенчици. :))


Тези палитрички са много сладурски,и опаковките и цветовете.




Nyx 9 Color Shadow Palette - Love In Paris - Pardon My French - Страхотно мини палитренце в любими цветове и отенъци :Д Никак не са наситени цветовете,трябва си повече наслояване. :)




Nyx 5 Color Shadow Palette - Love In Florence - Eat,Love,Be Fab - И с тази палитра положението е същото.Не са наситени цветовете,трябва наслояване.Но пък са много красиви. :)



Това е втората част.Продуктите за устни.Мога да ви заяви с ръка на сърцето че са страхотни,до един.Много съм доволна.


1 - Nyx Butter Lip Balm - Panna Cotta - Този балсам е много приятен.Хидратира устните и мирише страхотно.
2 - Nyx Butter Lip Balm - Parfait - Същото се отнася и затова балсамче.

1 - Nyx Xtreme Lip Cream - Buttery Nude - Страхотно течно червило,в хубав телесен цвят.Взех си две,толкова много ми харесват.
2 - Nyx Lip Smacking Fun Colors - Celebrate - Много интересен цвят е това червило.И много красив,според мен.
3 - Nyx Lip Smacking Fun Colors - Chambord - Какво прекрасно розово-златисто червилце,нали?
4 - Nyx Lipstick - Tea - И това е приятен цвят,по-телесен,че наскоро установих колко са ми малко телесните червила,тъй като по принцип съм фен на по-тъмните,кораловите и червените.



1 - Nyx Butter Lipstick - Mary Janes - Обожавам такива цветове и това червило е Страхотно. <3
2 - Nyx Butter Lipstick - Cotton Candy - Бая розовко е това червилце,но пък си нямах такъв цвят досега.
3 - Nyx Gloss - Frosted Plum - Абре,къде сте го крили това бижу?! Страхотен гланц.Любим ми е,а аз уж не съм им голям фен.. :)




1 - Nyx Jumbo Lip Pencil - 711 - Iced Coffee - Тези сладури,тип молив червило са много удобни.Усещат се страхотно върху устните,много леки са,наситени цветове,че и дълготрайни.
2 - Nyx Jumbo Lip Pencil - 718 - Maroon - Този цвят е толкоз як,че си взех два.
3 - Nyx Jumbo Lip Pencil - 708 - Iced Mocha - Много интерен цвят - телесно блестящо,особен е.




1 - Nyx Retractable Lip Liner - Waterproof - Plum - Автоматичен молив за устни.Цвета е много хубав,но понеже молива е мек,и бидейки автоматичен не е много лесен за употреба.
2 - Nyx Lipliner Pencil - Flower - Обикновен молив за устни в бледорозово,за да ми се връзва с розовите червила. :)





Ето я и трета част,на продуктите за лице.Замисляйки се върху нещата,аз съм вманиачена най-много по сенки,червила и органайзъри,а и фон дьо тен-и.Но почти нямам ружове,хайлайтъри и прочие.Затова се зареждам сега.



1 - Nyx Tinted - Moisturizer - Flawless,lightweight coverage,oil free with a touch of hydration - Natural Beige - Това е много особен продукт да ви кажа.Нещо между фон дьо тен и Бб крем.Но пък е много приятна текстура,средно покритие и средна издръжливост.Лъщи прекалено много де,затова е хубаво да си имате матираща пудра. :)



1 - Nyx Blush - Rose Garden - Този руж е страхооооооотен.Нежно розово с блестящи частички.Изглежда много цигански,но седи много хубаво на кожата.
2 - Nyx Blush - Mauve - А този руж е леко невидим,трябва му наслояване.




1 - Nyx Baked Blush  - Journey - Това сладурско ружче все още не е пробвано,освен на ръка,така че нищо не мога да кажа.





 1 - Nyx Stay Matte But Not Flat Powder Foundation - Hd Studio,Photogenic - Golden Beige - Тази пудра не съм я ползвала все още,но нямам търпение.Изглежда обещаваща.





Това е последната четвърта част.Както виждате са 3 лака,2 са еднакви защото страшно много ми харесва цвета.

1 - Nyx Nail Polish - Emerald Forest - Леле,мили хора,това е страхотен цвят.Много ми харесва.Но все още не съм го пробвала,защото,както съм споменавала в предишни постове,ходя на ноктопластика.
2 - Nyx Nail Polish - Fame - Това също е страхотен цвят.Но и той все още не е ползван,хихи.




ООооох,ами това е гигантския haul на Nyx.Надявам се да ви хареса,и ако имате интерес за по-дълбоко разучаване на някой от продуктите,ще се радвам да споделите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...