4.10.2015 г.

Makeupbuthow Haul

Здравейте приятели,в днешния пост ви покажа продуктите,които си поръчах от сайта на Ели - http://www.makeupbuthow.com/ :).Отдавна имах желание,и най-накрая се наканих да си избера тези красоти,от които имам спешна нужда.
Освен това,скоро започвам своя път в света на гримьорството и гримовете,и наистина колекционирам отвъд нормалните количества. :) За това ще ви разкажа по-нататък,когато всичко е официално.
Е,нека започнем.

 Ето това за първи път го виждам.В поръчка да имаш пълно пояснение на всеки един продукт.Състав,срок на годност и т.н.Много съм впечатлена.Адмирации. :)

Това са красотите,с които се снабдих.Ще разгледаме всичко по отделно. :)




Това е органайзера,в който се влюбих като го видях.Харесва ми,не е малък,но не е и прекалено голям.Другото,което ми направи впечатление е това да го наречем "килимче",с което пристигна.Всяко чекмедже си има "килимче".То е плътно,така не позволява плъзгане на продуктите,същевременно не се цапа и наранява дъното.Както се досещате в момента си чакам втория органайзер. :Д Хаха - 31 лв


Skindavia Makeup Finishing Spray - Bridal -  Този продукт е страхотен.Запазва ми грима непокътнат от сутрин до вечер.Заслужава си всяка една стотинка,според мен.- 59 лв



Малко продукти на Sleek.Харесват ми.Наситени цветове,трайни и приятни текстури.

1- Sleek Eye Dust - Vintage - Пигмент за очи на прах - Много ми харесва,наситен е,лесен за работа и приятна текстура. - 9 лв
2- Sleek Blush  - Rose Gold - Това е най-продавания руж от колекцията им.И има защо.Много нежен розов цвят със златисти блестящи частички.Обожавам го е меко казано. - 15 лв
3- Sleek Matte Me Rioja Red - Страхотно матово червило. :) Наситено,трайно е,е след хапване може би малко се изтрива. - 16 лв





Sleek Eye And Cheek Palette - See You At Midnight - Много яка палитра.Ей такива цветове си нямах и затова импулсивно я закупих.Ами доволна съм че послушах вътрешния си глас.Хубави цветове,наситени,е на някои трябва да се напластява повече,но аз и преди съм ви казвала,това не ме вълнува.Имам си база,все пак. - 19 лв






W7 In The Buff - Lightly Toasted - Natural Nudes Eye Colour Palette - Може би си въобразявам,но тази палитра е някакъв по-евтин вариант на Urban Decay Naked 1,която аз притежавам и сравнението между тях е много интересно.Както и да е,палитрата е прекрасно качество за цената си.Някои по-светли цветове трябва да се наслояват,защото не са пигментирани.Всички останали,обаче,са много красиви и наситени.Разпрашват се,ама хайде сега.Не е болка за умиране.Хаха,като казах Urban Decay Naked,загледайте се в трите варианта в сайта на Ели. :Д -25 лв


Това е от днешния пост,дано съм ви била полезна.Като цяло съм много доволна от сайта на Ели,бързо обработват поръчки,бързо пристигат,продуктите й са страхотни.Тепърва ще има да си поръъъчвам. :Д:Д Желая ви приятна неделна вечер,приятели. 
Xoxo,Elly. :) <3 :*

8 коментара:

  1. И аз имам такъв огранайзер, върши чудесна работа :))

    ОтговорИзтриване
  2. На мен ми пратиха палитрата на Sleek от Франция, но другият и вариант с нюд тоновете! Страхотни са им нещата и определено обмислям да си взема палитра само със сенки тяхна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма да сбъркаш,според мен,аз сега си поръчах още няколко тяхни палитри и ги очаквам с нетърение.

      Изтриване
    2. Ооо сигурна съм! От деня в който я получих до днес ми е най-ползваната палитра!!! Просто са страхотни!

      Изтриване
    3. Разбирам любовта ти :Д Хаха

      Изтриване

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...