29.03.2017 г.

My spring essentials in colours с прекрасната Makeup Music Me

Здравейте,с чудесната ми съблогърка Ади решихме да направим пролетна колаборация,показвайки ви нашите любими цветове под формата на грим,и каквото решим,хаха.
Прилагам ви линк към интересния блог на Ади Makeup Music Me...Сътворихме един много цветен и вълнуващ пост за пролетта <3 (която най-накрая се показа зад ъгъла,хаха).
Аз ще наблегна на светлите тонове в устните като гланцове,лилавото като един от най-любимите ми цветове и една по-топла палитра за устни на Л'ореал,както и няколко палитри и гел лакове и лакове...








Много харесвам такива лилави гримове,червила,спирали,гланцове и тем подобни.Лилавия цвят аз свързвам с духовността,с мистиката,с магнетизма и завоалираността.Цвета не е срещан в природата толкова често затова императорите някога са носели пурпурно,за да бъдат уникални,неповторими и по-аристократични. :) Все пак,представете си как нанасяте красиво лилаво червило с нежни цветове на очите и руменина по страните.Ако обичате да подчертавате погледа си можете и да нанесете тайнствено лилава спирала на изумрудените си или на магичните си тъмни очи.
Ах,пролет е!










Какво ще кажете за лек,но наситен блясък по устните в нежни светли тонове? Аз казвам да с две ръце.И как не бих,какво по ефирно и фино от един прасковено ориентиран грим с акцент от вълшебен блясък на разцъфналите в усмивка устни... :)










В интерес на истината винаги съм харесвала светли ружове и хайлайтъри за кожата си.Освен че съм бяла като сиренце и самия ми вкус е такъв.Като цяло наблягам на по-прасковени,нюд и умерено розови ружове.Също така като ружа на Sleek,защото той има фини златисти частици,пък и освен хайлайтъра защо не и ружа ми да е бляскав,хаха.Колкото повече блясък,толкова повече. <3











Палитрите на Too Faced са ми слабост и вие сте го видяли,хаха.Тази палитра има толкова свежи цветове и са студени,като цяло по-различни от моите фаворити,но все пак една жена трябва да има опции,хаха.Съдържа няколко акцента - синьо,лилаво и розово.Останалите цветове са типичните нюд цветове,с които можете да сътворите един по-студен грим за меланхоличните и дъждовни пролетни дни.








Тези бонбони са на кака ви Ели новите мании.А именно гел лакове и тук-там някой нормален лак.Аз сама си правя маникюра,имам всички необходими инструменти,печка,гел и гел лакове.Професионални са,основно на Bluesky,SNB, и Lilly Angel <3.Наистина съм очарована от качеството и дълготрайността им.Както виждате цветовете внасят много свежест, настроение и усмивки.
Това е от моя пост мили хора.
Искам да благодаря на Ади че ме покани да превърна в реалност прекрасната й идея и че се свърза с мен.






1 коментар:

  1. Хей, страхотна публикция! Благодорно завиждам за бонбонената палитра на Too Faced <3

    ОтговорИзтриване

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...