26.04.2017 г.

ТАГ : Живеем в женско царство

Здравейте,милички,за днес съм ви подготвила един доста необичаен пост,а именно пост от тип "таг" :)
За мен е чест и удоволствие че Маги от grimche.com ме тагна.Благодаря ти <3
В този пост ще става дума за женското царство,в което живеем.

Започвам с това че много хора твърдят че света бил мъжки,но аз не разсъждавам така.Без живителните сили,живота и новото начало идващо от жените,въпросния мъжки свят щеше да колапсира отдавна.Гордея се с това че съм жена и се радвам че имаме любими,на които да покажем вълшебния и нежен свят на нашия пол,(както и психически отклонения във всякакви разцветки при срив в системата).


                      Какво означава една жена да живее в женско царство?

Идеалното женско царство не се състои в това любимия да ви подрънква на арфа под прозореца,с букет рози в устата....Истинското женско царство настъпва точно в онези прекрасни утрини,когато вкъщи любимите хора още похръкват сладко,а вие вече правите палачинките,баницата,гофретите и прочие.Това са красивите слънчеви лъчи,проникващи през пердето върху чистата ленена покривка,обградена с топлотата на семейството около нея.И какво по-женско в царството от това...Тези спиращи дъха моменти на уют просто правят моето кралство по-истинско и ценно.



Ако не ме разбирате ето ви един пример,на мен това ми крещи чистота във всеки смисъл на думата....Чистота на отношенията,чистота на уюта,чистота на душата.



                               Ако бяхте кралица,как щеше да се казва кралството ви?

Хм,странен въпрос.Предполагам нещо от рода на "Домашен уют в бяло"... :Д






                                                    Кога се чувствате най-красива?

Най-красива се чувствам,когато съм най-женствена.Нежен грим,вълниста грива,прекрасна рокля...И красива чанта. <3



Не обичам лятото,но обичам красивите летни рокли..Ефирни,нежни и свободно падащи...






                                         Кой е ритуала ви,с който се изпълвате с енергия?

Има два отговора на този въпрос - единия е чистене и подреждане,буквално,така се отплесвам от ежедневните грижи и проблеми,а другия ритуал е музиката.За всяко настроение имам жанр музика,както и определени произведения,които да ми помогнат за определените моменти.За мен живота без музика е немислим и тъжен.(Разбира се,пропускаме поп-фолк ритмите,тогава живота наистина е тъжен и депресиращ)....Имам още едно нещо,което обичам да правя.То се изразява в творене на някакви нещица и декориране на дома,което правя периодично.Съветвам ви,ако сте вкъщи и започва да ви задушава обстановката на моменти,сменяйте местата на мебелите.Ще видите как все едно сте в нов дом,с нова атмосфера.

Музика за душата,поздравявам ви всички...


                                       

                                         


                                            Откъде намирате вдъхновение?

Намирам вдъхновение най-вече в природата,и в пътешествията,не говоря за дестинации,а самия път,много обичам да пътувам с рейс,кола,влак..камила,кон...каквото дойде :Д.Също така,вдъхновение намирам отново в музиката,както и в книгите,статиите и въобще четенето,различно от типа -клюки и интриги за нашия хайлаф,така наречен...и тн..Някои хора казват че се намирало трудно (за вдъхновението говорим,ofc),аз не мисля така.Достатъчно е само да погледнем на света с други очи.





                                    Какво ви кара да се чувствате силна и непобедима?


Предполагам,най-вече сблъсъка с живота.Тепърва има какво да се види и преживее,но уроците на живота преподават най-бързите и безпощаднi уроци...Такива,след които като се изправиш вече нито си същия,нито си "слаб".И аз всъщност съм благодарна...Сигурно ще си помислите че не съм в ред,и вероятно ще сте прави..Но,хайде,признайте си,ако всички бяхме милиардери,без проблеми и сътресения в живота,нямаше ли да умрем от скука? Много ясно че да.Няма ли развитие и израстване в живота,то той не ни е въобще неоходим.Не случайно душата ни е избрала земята.



                                     Кое е на-важното качество в една жена?


Като че ли,мили мои,на първо място поставям баланса.Баланса между работата,дома,семейството,мъжа и децата.Защото,макар и да не съм достигнала всички точки още,все по-ясно започва да ми става...Жената трябва да е силна като дъб и нежна като кокиче,да бъде опора,но да бъде и слаба,нали все пак е жена? Крехката й сила да внася равновесие и едно мило спокойствие в живота на мъжете.Същите тези,които се прибират съсипани от работа всеки божи ден.Какво по-хубаво от една мила и уравновесена дама насреща им? (ако са били послушни и вечерята им е в кърпа вързана).. :Д
Да си жена не е лесно,да си жена е призвание!




                                  Ако светът беше женско царство,кои са трите закона,които щяхте да прокарате?


Хм,отново интересен въпрос.
1 - Бих узаконила и постановила по всякакъв начин задължителен позитивизъм у хората,и бих продължила с тормоза,докато се пуснат корени в главите им.Like...c'mmon усмихни се бе,стига говори глупости,помисли за по-хубаво бъдеще и как да го изградиш,защото повярвай ми,можеш. :)

2 - Бих прокарала минималното количество кафе ,което се продава по будки и т.н.,рано сутрин, да е поне половин литър.Хелоуу,как да бъда уравновесена,красива,пък и ефективна за работа с 2 мл кафе?

3 - И другото,което бих прокарала е  - закон за разпродажба в Сефора,Мак и Бютизоун (два пъти годишно,да не прекалявам все пак)...Дм и Лили се понасят,хаха...





Това е от мен за днес,надявам се да ви бъде интересно и да споделите и вашите точки от въпроса за женското царство.. <3

2 коментара:

  1. Ей, много си женствена :) Винаги съм те подозирала, всъщност.

    Законът за разпродажба в Мак, Дъглас и Бюти Зоун подкрепям с две ръце да е два пъти годишно само ако е на поне 70%! Както и ако отворят магазина специално за теб и мен час по-рано, за да се насладим самостоятелно на приключението :) : )

    ОтговорИзтриване

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...