27.07.2017 г.

Новости от Мак

Здравейте бонбони,най-накрая се събудих от летаргията,която ме беше обхванала.За днес съм ви подготвила няколко новости от Мак,които,както знаете обожавам,въпреки че работих там известно време.Повечето хора като напуснат някоя работа я намразват,но не и аз.Продължавам да ги обичам и уважавам много и съм благодарна за преживяването,но преминах на друга вълна,от която съм по-щастлива и доволна от живота.Така че,добре че всеки тръгна по своя път.


Отидох в Дъ мол,тъй като ми беше по път.Както винаги Ади и Деси бяха супер любезни и отзивчиви,за което им благодаря.Помогнаха ми да си избера нужните неща и ми предложиха един продукт,който инак не бих си взела,но аз разчитам на тяхната искреност.Затова,мили читатели,винаги внимавайте при кого и къде пазарувате.Консултантите масово лъжат,а това е отвратително и алогично.Все пак не зная дали осъзнават факта че веднъж като си излъган повече няма да ти стъпи крака в конкретния магазин.Както и да е,сега не е време за оплакване ,а за отразяване на вълшебства.






Това са продуктите,за които ще говорим.





1 - Mac Prep & Prime - Fix + -   За любовта ми към този продукт ще ви говоря не за първи път.Фикс плюса на Мак има уникални свойства и приложения и затова аз ще го обожавам до гроб.Първо фикс плюса можете да употребявате преди грима,след грима като фиксатор,дори можете да го ползвате като термална вода,тъй като хидратира,освежава и придава на кожата ви свеж вид.Друг начин по който можете да го ползвате е да насищате с него сенките ви,които са блестящи и искате да засилите цвета и блясъка им.Понякога пръскам четката преди да нанеса от хайлайтъра си също,ако не ми е достатъчно видим /който ме познава знае че се опитвам да се свържа с извънземните посредством блясъка на хайлайтъра си,/тоест съм маниак на изключително силни отблясъци...

Цена - 33 лева за 100 мл



2 - Mac Brush Cleanser - Това е почистващия разтвор на Мак за четки.Основно се ползва за почиствания на четки,когато бързате между клиентите или ако не си миете четките всеки ден/което ако като мен имате около 100тина надали правите,аз ги мия на два дена и полудявам..../ Много добре ги дезинфекцира и почиства,в дълбочина без да уврежда космите на чеките ви,все пак.Препоръчвам с две ръце.


Цена - 20 лв за 235 мл







Mac Bronzing Powder - Refined Golden - Това е от колекцията Fruity Juicy / която естествено е лимитирана/ . Бронзираща пудра е.Има божествени фини златисти частици,които в допълнение към прекрасния естествен цвят,придават на кожата чудесно затопляне - тип попекох се малко на морето,ала не съвсем :Д /уникално определение,какво ще кажете? /.Самата пудра е фино смляна,лесно се работи с нея,можете да бъдете "естествено целунати от слънцето" или да "изгорите",хаха.


Цена - 53 лв за 10 гр









Mac Steve J & Yoni P Casual Colour Lip & Cheek Colour - Това пак е лимитирана колекция,с прекрасни червила,които освен за устните,могат да се ползват и върху страните като цвят.Никога не съм харесвала такъв тип продукти,но всичко трябва да се пробва.И никак не е лош палитрата,съвсем прекрасно изпълнява задълженията си,но не е нещо без което не мога да живея за тази цена.


Цена - 76 лв за 6 гр





Mac Zoom Lash Mascara - Green is Green  - Не зная дали сте наясно с факта че сравнително отскоро Мак продават мини продукти,спирали,гланцове и пигменти основно.Има уникални попадения и ако зависи от мен ще се сдобия с всичките,хаха.Специално тази спирала е за обем,освен това е в супер свеж зелен цвят,който обожавам.На моите зелени очи,особено изпъква много добре.Спирала не се рони,разделя добре миглите,не ги слепва и е доста пигментирана.Препоръчвам ви да пробвате нещичко,има ги и в други цветове.

Цена - 19 лв за 4 гр.





Ето ме и мен с всичко,не е много добра снимка,но поне да добиете някаква представа.Имайте предвид че това е снимка след цял работен ден и то нарочно,за да се види как са издържали продуктите.Очната линия е на Ланком,за който се интересува,а фон дьо тена ми е Льор-а на Герлен. :)

Толкова от мен,прекрасни,желая ви спокойна вечер и прекрасна седмица. <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...