7.09.2017 г.

NYX AND JYSK HAUL

Здравейте приятели,
днес се завръщам с нови сили и нови неща,които да ви представя.Надявам се че не съм ви липсвала много,хаха.



Както знаете,а може би не знаете NYX Cosmetics отново се предлагат в България,само че вече в Лили Дрогерии...Преди година или две ги имаше единствено в Златна рибка,но след това бяха закупени от Л'ореал и лансирани наново тази година май месец.Сигурно се чудите защо развивам тези локуми и ви разказвам приказки от хиляда и една нощ......Иммааааа,има защо.Просто съм много доволна че отново са в България,но не с десет продукта,а всичко,което марката предлага е налично и при нас.Досега всичко на марката,което съм употребявала съм харесвала без изключение.Този път останах особено озадачена и леко ядосана от вида на единия продукт,който си закупих.Но нека ви покажа и самите продукти. :)


Това са нещата на Никс,за които ще си говорим.Две цветни очни линии и две течни червила.







1 - NYX Vivid Brights - Vivid Escape - зелената очна линия
2 - NYX Vivid Brights - Vivid Delight - оранжевата очна линия


Както можете да се досетите,предполагам,ме вбеси писеца на оранжевата очна линия.Уж оглеждам продуктите си като ги купувам,гледах да са запечатани,но уви.Ако беше нещо друго нямаше да ме е яд,но как да я сложи тая очна линия човек,след като писеца изглежда така сякаш някоя от котките вкъщи си го е хапвала? Като изключим този проблем,самите очни линии като формула са чудесни.Трайни са и с несдъвкана четка се нанасят лесно и прецизно.





1 - NYX Liquid Suede - Cream Lipstick - 17 - синьо
2 - NYX Liquid Suede - Cream Lipstick - 01 - сиво


Тези червила са чудесни.Много са трайни,супер наситени като цветове.Усещат се комфортно,вече нанесени на устните.Мисля да се заредя с още цветове скоро.Единственият им минус е апликатора за нанасяне,би бил труден за начинаещи,тъй като е доста удължен .

Това бяха продуктите на Никс,за които исках да поговорим,като цяло ви ги препоръчвам ,но внимавайте с очните линии,отваряйте ги малко след като сте излезли от магазина,не като идете вкъщи,за да не сте разочаровани.По спомен всичките неща бяха около 48 лв,но не съм съвсем сигурна. :) Ако сте опитали някой от техните продукти или искате да ми препоръчате нещо за проба,моля,заповядайте.




Това са продуктите,които закупих от JYSK.Органайзъри за грим са.Аз обичам да употребявам такива,тъй като в тях слагам нещата,които ползвам и искам да имам лесен достъп до тях,не да ровя по чекмеджетата на бюрото ми.Изключително удобни са,като и събират продуктите,от които имам нужда.Показала съм в следващите снимки как изглеждат и примерна подредба ,за да добиете представа.




Тези двете са идеални да поберете памучните тампончета,с които си триете грима вечер,както и клечки за уши,но в повечето случаи сложени там с друго приложение.Удобни са и поради факта че не се прашат по този начин материалите ви,а имат и капачета.Доволна съм от изработката,здрава пластмаса,хубаво прилепващи капачета.Препоръчвам ви ги. 

Този продукт е на цена от около 8-9 лева,по спомен.






За тази органайзъри и преди съм писала.Искам да изразя задоволството си от факта че имат мрежички,тип мини килимче,във всяко чекмедже,които хем предпазват гримовете ви от таралянкане насам-натам,хем и така по-трудно цапате самото чекмедже.Както сами виждате,побират задоволително количество продукти.

Тези с чекмеджетата са на цена от 13 лева за брой.



Толкова от мен,сладури.Желая ви лека вечер и до нови срещи.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...