24.11.2018 г.

Pinkpanda Haul <З

Здравейте мили хора,как сте? Надявам се че сте добре.Искам да споделя с вас някои от скорошните си покупки от нашумелия напоследък сайт Pinkpanda.bg.

Преди да премина към същността на поста,все пак искам да ви кажа къде забегнах.Откак водя този блог не съм от най-редовно пишещите,но и някак да се вмъквам в схема понеделник пост-неделя втори не ми е по вкуса.Не е особено сериозно,но поне е искрено.Същевременно имам доста задължения и отговорности като всеки нормален човек и в повечето случаи умората и мързела взимат превес.За съжаление или не,животът върви с прекалено бързи темпове...Също така ме мъчи цялата тази негативност от блогъри и влогъри,сипеща се отвсякъде,било то български или чуждестранни...Не мога да проумея тия толкова "позитивни" и "мили" хорица,които само порицават останалите,защо първо не поглеждат себе си.Но все пак няма смисъл да го коментирам,защото само си съсипвам кътчето с глупости.Все пак се спираме на подобни местенца,за да почерпим вдъхновение,да се порадваме на красиви снимки и смислено съдържание,живота е достатъчно натоварващ в един или друг аспект.


И така мили хора,след всичките тея ненужни философии,да караме по същество,хаха.По принцип аз обичам онлайн шопинга пред това да посещавам физическите магазини.В тях трудно се намират интересни и различни неща,а тръпката от очакването прави нещата още по забавни.Също така ме удовлетворява факта,че не трябва да контактувам излишно с консултанти,не че те са лоши,но понякога интеракцията с хора не е за предпочитане,особено като работиш с клиенти всеки божи ден по десет часа.Та по тази причина реших преди доста време да пробвам да си поръчам нещичко от сайта на Пинкпанда и бях доволна от резултата.Съответно продължих да си пазарувам оттам.Преди някой да ме е посочил с пръст,не е спонсориран пост или платен,или каквото и да е.Просто харесвам различните им продукти,и както на хубави,така и на лоши съм попадала.


Със сайта се работи лесно,поръчва се лесно,но доставката се бави,защото доставят със Спиди.Може и да не е това причината,но по принцип поръчките ми пристигат за около 7-10 дена.Като изключим това,други проблеми с поръчките си не съм имала.Винаги са грижливо опаковани и даже имат и подаръчета често,което е симпатичен жест към клиентите,според мен.



С една приятелка решихме да си купим разни неща,тъй като имаше подарък торбичка с изненади за Хелуин.Под изненади имам предвид гримове,разбира се.Нека надникем в съдържанието :)



Това са продуктите,за които ще си поговорим,а пък другото е торбичката с изненади,хихи.








Нека започнем с готините mermaid-ски червила и убийствено яко зеленото.

1- Revolution Unique Unicorns Lipstick -Magical Delight
2 - Essence Matt Lipstick - No To Mainstream
3 - Revolution Mystical Mermaids Lipstick - Aquadisiac 

И трите червила са страхотни,но различни като характеристики.Двете червила на Революшън са много красиви,но или като топъри върху матово червило или сами.Но в никакъв случай не са дълготрайни,да знаете.Имат страхотни ефекти,бляскави са и се усещат като балсам нанесени на устните,но се изтриват бързо.Червилото на Есънс е чудесно,пигментирано,наситено и дълготрайно.Цвета е уникален,аз в момента съм във фаза купуване на червила с нестандартен цвят,че нещо ми втръсна от нюд и тем подобни скуки.Мога да си хапвам и пийвам спокойно и това червило издържа,просто много го харесвам.





I <3 Revolution -Flare-Cosmo - Това и двете с приятелката ми си го поръчахме,но уви за нищо не става.Красиво е,но дотам.Цвета е наситен може би след четвъртия слой и като изсъхне започва да се рони ужасно.Въобще не го препоръчвам.




Makeup Obsession London - Bronze 'n' Light Palette 

Това беше един от подаръците в торбичката и просто е страхотен.Палитричката е с бронзанти и хайлайтъри.Всичките са много красиви като цветове.Пигментирани са,лесно се блендват и са приятни,не чак толкова натрапчиви.Особено хайлайтърите ми обичам да се виждат от Космоса,така че съм изключително щастлива от заслепяването,което създават.Хаха.










  Nyx Cream Glitter Palette - Peppermint

Напоследък се вманиачих да си купувам палитри с брокат.Като видях тази на Никс,тя просто ми проговори.Първо е страшна красива,второ съчетнието на цветове е много готино за идващите коледни и новогодишни празници,особено когато търсим екстра блясък.Самата консистенция на палитрата е доста интересна.Представлява нещо като приятен на допир мус,с частички брокат.Самите сенки са наситени и лесно се слагат,но все пак внимавайте когато ги нанасяте,защото трудно се премахват.Ако не е крайно наложително не ви препоръчвам да ги нанасяте с пръсти,точно поради факта че няма да може да се изтриете после.Сенките са учудващо издръжливи според мен,главно защото консистенцията им е мека и по-лесно може да се събере,например,в сгъвката на клепача.При тези обаче не се получава,а аз даже и не слагам база винаги.Доволна съм откъм издръжливост и наситеност,просто си заслужават.










Makeup Revolution London - Pressed Glitter Palette - Abracadabra

Това,палитренце,разбира се е към списъка с брокатения addiction,който проявявам наспоследък.Отново е красива,и отново цветовете са много весели и разнообразни,Но,тук вече има но,е доста по-суха от предишната.Точно поради този факт е хубаво да нанасяте добра основа за glitter под тях.Така стават сто пъти по-трайни.За наситеност и пигментация,проблем няма,но заради това че са по-сухи са по-ронливи.За мен лично това не е повод за притеснение,просто пигментацията и красотата им взима превес над факта че трябва да си поиграя 10тина минути по-дълго с грима си.В края на краищата и без друго когато искам да съм по-екстра отделям повече време.


Е,ами това е за днешното пост-че в блога ,мили хора.Надявам се да ви бъде интересно.Ако имате някакви въпроси или искате нещо да споделите,заповядайте в коментарите. <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...