24.01.2019 г.

New Golden Rose Lippies

Здравейте мили хора,честита нова година с 24 дена закъснение.Пожелавам на всички ви здраве,щастие,любов и късмет.Щастлива съм и тази година да посрещна с блога си всеки от вас,който се интересува да почете моите небивалици. :) За тази година съм си обещала да се стегна и най-накрая да стана по сериозна с воденето му,че миналата година се изложих с неписането,поради куп причини,депресия и нежелание да правя каквото и да е.Всички си ги имаме тези периоди.

Решила съм да посветя първата си статия за някои от по-новите серии червила на любимите ми приятели от Golden Rose.Трябва да ви кажа че наистина това е една от малкото достъпни марки,на които наистина обожавам нещата им.Не винаги се сработвам с продуктите им,но като цяло съм доволна от съотношението качество-цена.Дрогерийните марки са ми малко досадни с непрекъснатите новости,защото не смогвам да събирам информация и продукти толкова често,понеже се чувствам бомбардирана от все нови и нови неща.Точно това харесвам и в Гр,че те не пускат нон-стоп на пазара нови продукти и са по-консистентни откъм  асортимент без непрекъснати обновления.Разбирам че на някои от вас може да ви звучи глупаво,като се има предвид че блогът ми е основно за грим и козметика,но все пак,бидейки човек не мога да огрявам винаги когато нещо ново е излязло на пазара.Просто все чувстваш като една мишена за източване на пари,вместо да се вложи време в разработката на качествен продукт,а не непрекъснатото бълване на нови.Както и да е,пак се разприказвах много,време е да караме по същество,защото надали ви се четат безкрайни романи от философски размисли и страсти.








Става дума основно за тази серия с металните черила под формата на джъмбо молив за устни.
Golden Rose Matte Metallic Lip Crayon

От най-светлото до най-кафявото номерата на цветовете са както следва :
01,04,05,07,08,09,10 :)



Това са номера 01,04,05,07 от светлото до червеникавото.



Това са номера 08,09,10
от лилавотом към кафявото. 







 Много отдавна исках някакви достъпни металически червила с може би,малко брокат тук-таме.Затова и когато през зимата случайно ги видях тези в едно квартално магазинче,се зарадвах.Закупих от всеки номер,с който разполагаха по една бройка.Първо си спомням че пробвах по-нюд цветовете и останах впечатлена.По принцип аз не си падам по nude устни тенденцията,тъй като аз съм много бяла,и някое nude червило в неправилния нюанс съвсем ме измива.Както се досещате аз този факт не го харесвам,затова внимавам какви нюдове си купувам.Пробвайки тези останах приятно очарована поради два факта :
- Първо цветовете пасваха на тена ми
- И второ правеха зъбите ми да изглеждат по-бели.Как да не е щастлив човек,кажете?
От друга страна цветовете са красиви,блестящи и самото червило мирише приятно,но леко натрапчиво,имайте го предвид.Свиква се с аромата му,но след време.Червилото се нанася лесно,все пак е направено като молив.Лесно се очертава и запълва.Продължителността е задоволителна,при все че ям и пия,издържа по половин ден,и чак тогава нанасям отново.Бих си купила и останалите цветове от серията,за да запълня колекцията.Доволна съм от тези червила,препоръчвам да пробвате някое,ако искате да опитате металик мат ефекта на адекватна цена.




Golden Rose Soft Matte Creamy LipColor - 110 ,102






Тези красоти са другите сравнително нови техни червила.Те са софт матови,издръжливи и красиви.Обогатени са с полезни съставки,и по-меки и приятни за нанасяне и съответно престояване върху устните,без да изсушават.И тези като другите имат лек мирис,но не прекалено отблъскващ,с който се свиква лесно.Апликаторите им не са много удобни за нанасяне,но не са и толкова трагични.Самата консистенция на червилото е приятна,сякаш мека,лесно се нанася на устните.Издържа доста дълго време,почти целия ден без да се изтрие или изчезне.Харесвам и тази серия,пак са сравнително достъпни като цена,и отново бих взела други цветове,за да обогатявам колекцията със свежи попадения.Сега имам личен апел към собствениците на Гр - Хора,моля ви се,изобретете бързо червило с много брокат. ! :) <3
 Шегувам се,разбира се,но ако пуснат аз първа ще тичам да си взема за проба.


С това завършвам днешния кратък,но все пак изпълнен с красоти пост.Приятен завършек на работната седмица и приятни почивни дни. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...