13.07.2020 г.

Бюджетни палитри със страхотно качество

Здравейте мили читатели и любители на шарения и необятен свят на грима...След безкрайно много време мълчание,днес е време то да бъде нарушено и да ви представя някои уникални находки.Даже ,освен че ще ви ги препоръчам,мога да ви кажа че в Лили-то част от тях са намалени до края на месеца.Много хубаво,а :D? Като гримьор за мен всеки продукт е важен,но палитрата е основата,около която се върти всичко останало.Всяка дама има различни предпочитания и любими цветови гами,затова аз трябва да имам разнообразие от палитри.Тук ще става дума за бюджетните палитри на марката Makeup Revolution,която съм убедена че ако не всички,то почти всички сте чували.Това е марка,кояти не спира да ме изумява.Страхотни продукти имат,за всеки вкус,във всеки цвят,освен това са и доста достъпни за масовия потребител.Затова няма да си кривя душата,като ви кажа че пиша с пристрастие,но пък има защо :D.




Това са героите на днешната ни малка повест.






 

Makeup Revolution London - Fierce - Wild Animal Palette - Много е красива,просто трябва да я видите наживо.Самата палитра има малка особеност,която е обозначена на опаковката й,а именно че част от цветовете се водят pressed pigment - ще ви упомена и кои точно,отгоре надолу 3,4,6,8,11,16,18.Това е важно,тъй като с такъв вид сянка се работи по различен начин и е добре че са решили да споменат.Палитрата е с по-земни цветове,но са изключително елегантни.Същевременно са безумно наситени,така че внимавайте с четките момчета и момичета,да не реши някой че искате да идете на карнавал :Д...Лесно се блендират иначе сенките,но пак ви казвам внимателно действайте с четките.












Makeup Revolution London - Forever Flawless - Fire - Това бижу тук е с нетипични цветове в студената гама.За must have не мога да ви кажа че е,но ако харесвате такива нюанси,ви я препоръчвам.Мен честно казано ме привлече жълтия цвят в палитрата,а и като цяло на брандовете май им е много трудно да правят жълти сенки,защото малко са пигментирани достатъчно.Все пак останах доста изненадана като пробвах жълтото на окото си,тъй като взе че се оказа добро! :D Универсалното,специално,на тази палитра е че цветовете се надграджат и можете да я ползвате какво за ежедневен грим,така и за вечерен,при който има повече особености,особено що се отнася до светлина...










Makeup Revolution London - Carmi - Make Magic - От всичките палитри,които ви показах досега тази ми е фаворит.Уникална,пъстра и весела.Съдейки по името е колаборация с някоя блогърка или влогърка,но Революшъна си падат по работата с "инфлуенсъри".Първият ред с броката и дуохромните цветове е истинско вълшебство.Стоят много красиво като акцент в грима,а и с такива цветове няма как да останете незабелязани...Хубавото на тази палитра е че предлага огромен асортимент от вариации,с които може да си поиграете. :) Много я харесвам,лесно се работи с нея и внася много усмивки.





Makeup Revolution London - Vintage Lace - Intense Metallic Cream - Powder Highlighter - Това е последната палитра за днес,но пък каква палитра! Освен че е много красив дизайна й,самите цветове на продукта много ми харесват.Неведнъж съм казвала че при мен на почит е заслепяващият хайлайтър. :D Тези освен че са сууууупер пигментирани,толкова лесно се работи с четката,че чак е нереално.Случвало ми се е да бързам много,а когато стигна до частта с озаряването,просто всичко се получава повече от перфектно за секунди.Това е от изключително значение,особено когато се работи с клиенти.


Като цяло,приятели,това е за тази повест от мен,надявам се да ви бъде интересно и полезно.Ако някой иска да ги пробва,има ги на много места- в Лили дрогерии,в Нотино...В момента в Лили имат намаления на определени палитри,хвърлете по едно око.;р :)











Няма коментари:

Публикуване на коментар

Lollipop Cosmetics Review

2022 Здравейте мили приятели.Започвам 2022 в блога с много красиви придобивки, подарени за рожденият ми ден.Всичко е от сайта на Лолипоп Коз...